måndag 2 juni 2014

Nypons dagbok. 17 juni


Idag hände något fruktansvärt. Jag fick ett mail av Hanna som det stod att jag skulle gå till högklint. Jag skyndade mig dit men när jag kom dit så var det ingen vid huset så då gick jag bakom huset till högklint. Jag sprang till utkiksplatsen och ropade efter henne. Men jag fick inget svar. Jag ser att det brinner i skogen. det är Hanna som har tänt en ring av marschaller. Hon var asfull. Jag ser en spritflaska och förstår att hon har druckit mycket. Hon säger att hon vill sova så jag ringde ambulansen. När ambulansen kom fram till akuten så var hon helt helt borta. När jag hade suttit där två timmar så sa sjukhuspersonalen att hon skulle klara sig men att det var på håret. Jag mådde mycket bättre när läkarna sa att hon skulle överleva.

Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar