måndag 2 juni 2014

18 september

Idag har det varit den värsta dagen i mitt liv.  Nummer 1: Prinsessan i mitt liv har lämnat mig, säkert för någon snygg jävla perfekt prins med supersexiga ögon som glittrande diamanter, 100 pack på magen, okej inte 100-pack men magen full av massa rutor som lockar hennes glittrande små ögon att stirra på dem. Och Hulken är han givetvis. Påminn mig inte, jag vet att jag är svartsjuk men inte mitt fel att min korkade mamma födde en ful liten kille med världens sämsta självkänsla.
Jag vet heller inte om jag ska gråta som en stackars bebis eller bara vara cool och le även fast mitt hjärta gått sönder i oändligt många bitar. Hon var verkligen som solens strålar för mig. När jag mådde som sämst kramade hon om mig och hennes babyparfym bara svepte in i mina torra näsborrar. Det kändes verkligen som att hon gav mig den där bekräftelsen att jag var den enda som fanns i hennes liv. Men jag förstörde det verkligen. Hur kunde jag bara förstöra chansen att leva med universums vackraste flicka?
Nummer 2: skolan idag har varit ännu mer skit. Hade hjärnsläpp hela dagen som gjorde att alla stutsande mattetal bara skrattade åt mig för att jag inte fattade ett skit av vad som stod i matteboken. Men är inte så lätt när jag väcktes av att min lillebror satte på Justin Bieber på radion. Det gjorde ju också att jag ramlade ur sängen och spräckte upp mitt knä för jag ramlade på min lillebrorsas jävla legobit. Varför ska allt hända mig, är jag född för att gå igenom allt det här? Är jag född för att få lyssna på Justin Bieber som sjunger som en åsna? Nej usch, skulle hellre äta upp min avföring än att ens få träffa honom. Bara hans namn gör mig äckligt spyfärdig.
Vad ska hända i morgon? Ska jag vakna upp av att jag äter upp mina kallingar? Eller kommer JAG bli uppäten av en kalsong? Slår vad om två miljoner att det kommer bli hemska dag nummer 2 också för Danne Otursbarn.

Puss Tjo Fula Ko

Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar